Friday, June 6, 2008

pagi jumaat

hmmmm alhamdulillah... dapat lagi kita melihat dunia pada pagi ini. Hari ini bermacam-macam hal duk bermain dalam batu jemala patik. Hari ini juga dua sahabat karib tak ade.. so aku lepak sorang-sorang. taiko p makan angin genting n key el, kj pencen lak p uruskan proses pindah bini dia... tinggal la aku sorang2 kat sini... sib baik anak bini ada lg... bley la wat teman bicara.

hari kedua selepas minyak jd rm2.70 seliter. Namun aku masih belum merasainya... sebab aku belum isi minyak lg hahaha. tp rasanya mcm hari ni nak kene isi la pasai nak p penen.

hari ni rasa busan giler nak p opis, tatau la pasaipa. maybe cemuih ka, tak larat ka. dan yg paling jelas sekali aku busan duk opis sorang2. opis aku dah la jauh dr orang lain, duk sorang2 dalam bilik, kadang2 rasa mcm duk dalam gua, kadang2 rasa mcm nak gile pun ada, hahahaha. aaaah aku tak larat dah nak merapu, kalu korang tak larat baca, takyah baca, blog aku sukati aku la nak tulis apa pun! miahahahaha....