Monday, November 10, 2008

2 kejadian hampir serupa....

semasa sampai di HUSM aku terus ke surau untuk solat dan selepas keluar dari surau ada sorang hamba Allah datang dekat dengan aku dan menegur cara aku solat.



kejadian kedua semasa bertolak balik ke perlis, aku singgah di hentian titiwangsa juga untuk solat. selepas solat ada seorang hamba Allah pun menegur cara aku solat. tp keduanya isu yg berbeza. cuma yang membuat aku musykil dan terfikir2 sampai sekarang ialah apakah hikmat di sebalik dua kejadian tersebut.

2 Comments:

At 12 November, 2008 , Blogger d'muffins said...

awat nya... lagu mana hang solat nih... hang ikut cara imam mana ni. aku pun dok tertanya2 gak... mehehehe... jgn marah no, saja melawak bodoh...

 
At 12 November, 2008 , Blogger adanz said...

duk tanya kawan dua tiga orang depa kata buleh n betul... mungkin sebab depa tgk x nampak mcm ustaz, nampak mcm orang kampung kut.... hahahaha

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home