Monday, July 21, 2008

HARTA PENYERI HIDUP

Ammar, apa nak jadi ngan ko ni ha? aritu aku beli nasi lemak sebungkus untuk dia, mcm tu la dia makan. aku tanya, adik buat apa tu? dia leh jawab, "jadi kambing ba" hahahahaha... mana dia blaja tatau la...

kaka Iman duk meragam brapa hari dah nak beli jaket, sampai tidur pun mengigau nak jaket, mana dia blaja kenal jaket pun aku tak pasti... cara nak setel, p shopping complex, pilih jaket, pakaikan, amik gambo n pujuk sket.... haaa ok pun dia! aku bukan saja tanak beli, saja duk teringat cuaca negara kita bila masa lak sejuk? takde masanye nak pakai, depa tido mlm pun tak pakai selimut walaupun on aircond.

3 Comments:

At 28 July, 2008 , Blogger Home User said...

kenak anak kitak tuk? hahah kakaknya madah mcm kambing haaa....

http://mohdzamri.co.cc/blog/

 
At 03 November, 2008 , Blogger miss comel said...

comelnyer... tapi yang kakak dier macam garang jer. adik dier nampak macam happy go lucky!!!1

 
At 12 August, 2009 , Blogger MATA GEMBIRA said...

hehe..lucunya anak2 adanz..huhu..
Pandai si akak bergaya nu..ala2 model gitu..siap pilih jaket pink color

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home