Monday, November 10, 2008

nasi kak wok

ada satu kedai dekat2 ngan HUSM kubang Kerian, kalu aku ke sana aku mesti pegi kedai tu makan nasi kak wok. selama 2 hari lebih aku duk di kubang kerian itu je menu yg aku makan, pagi nasi kak wok, tghari nasi kak wok, mlm pun kadang2 nasi kak wok. kalau sapa-sapa pi kedai tu, simple je, kat kedai tu ada sebesen nasik, sebesen ayam goreng dan sebesen dalca, ops semangkuk sambal! memang simple habis, tp ramai gile orang duk makan n bungkus wat balik.... masa aku nak balik perlis pun aku tapau 2 bungkus, makan masa travel satu dan sampai umah makan sebungkus lagi.... hai apa la kak wok buh dalam nasi dia tu....

5 Comments:

At 12 November, 2008 , Blogger roshaizul said...

huhuhuhu. dia masak ngan daun ganja kot...

 
At 12 November, 2008 , Blogger adanz said...

hmmmm nak kene siasat nih... kalu dulu2 trend belah pantai timur guna air seluar dalam.... skang kut ada teknik baru tatau lor

 
At 18 November, 2008 , Blogger Unknown said...

nasi kak wok ni mmg popular kat kelantan ni... bukan saja kat kubang kerian... kay lundang.. kat billion.. semua kedai dia penuh.. yang spesialnya nasi dia ni.. ayam goreng potong halus dan kuah yang secukup rasa... sampai ada kedai nasi yang cuba tiru masakan kak wok dan meletakkan papan tanda.. nasi ala kak wok ada disini!

 
At 18 November, 2008 , Blogger Unknown said...

nok sedak lagi... lain kali datang kelantan cari kedai makan nasi Abe Mie.. dekat billion ado.. dekat telipot ado.. dekat parking ado.. dekat maidin ado.. lagi sedap.. ayam besar kerat 4... harga rm3.50 aje...

 
At 18 November, 2008 , Blogger adanz said...

yup... memang sesedap rasa la. hmm kene g cari plok le nasi abg mie... huhuuhu tp seriously aku kalu pegi kelantan, perut takdan nak lapo, asyij kenyang je manjang... hehehehe

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home