Monday, July 6, 2009

YANG TERSURAT DAN TERSIRAT

Malam masa menulis entri ni sepatutnya aku sedang mendengar housekeeping di Klana resort, seremban, tapi takdir tuhan tulah tersurat bahawa aku hanya mampu mengadap laptop buruk ni untuk menghabiskan sisa malam ini. Aku cuba sedaya upaya untuk kesana, persiapan fizikal juga minda telah secukupnya, tapi hanya kerana sedikit masalah yang kecil sahaja, makanya terpaksa segala rancangan ku berubah. buat abe jak, kawe mitok mahap bebanyak atas kegagalan ini. kawe menanggung sepenuhnya tanggungjawab ini. kawe sebak masa anta syauqi ke pasti pg tadi, dia bergayut kat kaki tak mau baba tinggal katanya, cikgu dia kata dia menangis sampai muntah2, hai sian anak2 zaman sekarang... selalu kene tinggal. minggu depan Sg Petani, dan minggu depan sekali lg Genting pulop!

4 Comments:

At 07 July, 2009 , Blogger Ibnnordin said...

No hal be....Kadang2 banyak sangat yang nak dicapai dalam hidup pun payah jugok....silap2 semua tu akan jadi bebanan mental dan fizikal...akhirnya kita yang menanggung segala derita hidup...tiada maknanya

 
At 07 July, 2009 , Blogger Zulkifli said...

Tinggalkan isteri sekali sekala tambahkan kasih dan rindu... tinggalkan anak kesihanlah pulok...
tapi kalu kena tinggal lagi merana... syukurlah kerana kita menyintai dan dicintai.. menyayangi dan disayangi.. merindui dan dirindui... hanya Allah yang maha mengetahui..

 
At 07 July, 2009 , Blogger adanz said...

adus jiwa kacau la ju..... hahahahaha

 
At 07 July, 2009 , Blogger adanz said...

ibnnordin, xdak masalah sgt kalu mende tu kita bulih wat, tp kebetulan aritu xdak surat sokongan so x berani jalan la.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home