Wednesday, June 3, 2009

ronda-ronda masuk angin keluar asap

ari ni aku cuti lagi. ingat nak balik manjung n jerteh, tapi gayanya boleh balik ke jerteh saja kut esok. beberapa aktiviti sempat buat hari ni:-
1. survey harga tayar 15" 55siri sekitar alor setar, falken, advan neova, potenza, my01, BF baguskaya (goodrich) antara menjadi jenama pilihan, rege bermula rm170 hingga rm290 sebijik.... perkh bole tahan rege tayar sekarang. kalaula aku bley buat tayar sendiri ngan getah sekerap mak aku tu... huhuhu aku pun dah kaya la ni.
2. survey hafkat, paling jauh p sampai tandop, jumpa hafkat EK4 manual (cina tu sebut maniul!) ngan bodikit 96 toke tu buka rege rm8k. dan yang paling buat jiwa aku kacau dan jiwaku pernah kacau kerananya bila toke tu kata ada satu lagi hafkat dengan spec ; spoon ecu (ramai kata, ini chip jeee...), exractor jasma, arc air ram n filter, hks hi-lo soft hard dpn shj.... krrr krrr krrr korang rasa berapa patut rege ni? huhuhu lututku dah mula goyang.... oh tuhan, tabahkanlah hatiku ini...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home