Sunday, May 9, 2010

Goal Shooter

Hari ini pagi-pagi lagi sudah ke futsal Jawi, menghantar dan menemani kakak main bola jaring mewakili Pasti Al-Furqan Pekan Pauh. Pada mulanya tak bersemangat nak pergi mengenangkan acara-acara sebelum ini, tidak punctual, tidak cukup persediaan, dan jikalau ada ucapan dari mana-mana wakil, ucapan tersebut seperti menghadiri satu ceramah politik, terlalu panjang bagi kanak-kanak yang berusia 4, 5 dan 6 tahun untuk menunggu mereka menghabiskan ucapan. Tambahan pula jika acara tersebut berlangsung di padang atau tempat terbuka, cukup rimas untuk berlama-lamaan di tengah kepanasan!

Acara ini berlangsung di gelanggang futsal, jadi masalah kepanasan tidak lagi menjadi gangguan. Nampaknya kali ini, berlangsung dengan sedikit lancar, walaupun tidak sepenuhnya. Mungkin telah terdapat aduan dan komen dari para ibubapa yang prihatin.

netball team bersama cikgu Lita dan cikgu Shidah

bersama kamceng, Farzana, Ain, Safeyya, Wafa dan Che Rokiah... abaikan background tandas itu....

Cikgu Teh, orang kuat yang juga jadi referee

goal shooter yang pemalu!

not bad, kalau 10 lontaran tu, masuk 8!

hasilnya... juara peringkat arau maknanya lepas ni kena main peringkat negeri la pulop!

Sungguh ironi, bila Safeyya yang berperanan sebagai GS mendapat anugerah penjaring terbanyak! ada ke orang lain boleh shoot selain GS or GA? apa komen pakar-pakar bolajaring?

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home