Wednesday, June 11, 2008

mata ku

mata ku semakin hari semakin kelabu, yang agak kritikal sekarang dia nampak macam ada bayang2 gelap kat tgh2. aku cukup risau, mungkin tuhan nak tarik balik ke nikmat ini... atau mungkin aku tidak akan menjadi bloggers lg selepas ini? aku dah sedia pakai spek tebai... aku mula pakai sejak umo 13 tahun skang dah hampir 18 tahun aku pakai spek. hmmmm tidak mengapa... jika ini ketentuan Ilahi kita mesti redho dengan pemberiannya..

Labels:

4 Comments:

At 12 June, 2008 , Blogger d'muffins said...

yop... pasal mata kelabu ni kan, cuba miker try guna ubat titik annusyrah, air yg dibaca ayat alquran 30 juzuk tu. berserta keyakinan, insyaAllah berkesan. ada kawan kat sini cuba. dr power spek dia 500, 600, sekarang dah turun byk...cuba lah...

 
At 05 July, 2008 , Blogger Home User said...

ermmm... makin kelabu?

aku cadang ko makan madu masad gold......

http://www.rahsiamadu.com/

aku sekarang minum masad gold. memula minum badan tak sihat, kejang otot terutama keting, ada 1 hari nak jalan pun payoh. dlm sebulan gak. lepas tu dah ok sihat. balik ngaja pun tok letih w'pun kul 4.30 ptg br abis mengaja ngaji budok. cubolah tra....

ramuan masad gold ni madu asli + habbatu sawda + za'faran.

 
At 08 August, 2009 , Blogger fauzan said...

Bona_Sibu-try la order Permata Hijrah.www.pernatahijrah.com

 
At 04 October, 2009 , Blogger Nur Najihah said...

Pembetulan
www.permatahijrah.com

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home