Friday, November 21, 2008

pengurusan / pentadbiran / kewangan

bermula dari minggu lepas, tiap2 hari aku call kewangan tanya cek OS42000 dah keluo belum. dan setiap kali itulah jawapan macam-macam aku terima. bos belum sain, belum anto ag, belum tu belum ni n bla bla bla. aku x paham la cara kerja depa buat ni. benda dah lulus dan aku tanya memula hari tu konfiden je cakap 4 hari bekerja bole siap. ni dekat 3 minggu dah... caterer duk bising dah.. nak wat pusing modal la apa la... lagipun tu hak depa la nak dapat bayaran, yang aku rimas cara depa ni... nak dulukan ngan det aku rasanya x termampu, byk weh! bukan sket2... nak kene wat post mortem ni gena nak setel problem yg sudah menjadi streotype unit kewangan.

4 Comments:

At 23 November, 2008 , Blogger Unknown said...

aku dapat cek 0s42 tak le lama sangat dalam seminggu gitu. tapi nak gi AG kena batal palang dulu baru bleh cash masuk bank. En Taher pun dapat +- gitu la lamanya.

 
At 24 November, 2008 , Blogger Home User said...

puncanya kerani terlibat tak buat keje!

 
At 24 November, 2008 , Blogger ishaharom said...

anda telah di tag

 
At 05 February, 2009 , Blogger d'muffins said...

pekabo yop... pc teman tak leh chat dah...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home