Monday, March 9, 2009

pictures tell everything...

adus lama betul x update blog ni, dah berkarat rata2 dah. orang kata gambo akan menceritakan segala-galanya,,,, yang korang nampak la. di sini aku semapt masuk gambo je dulu... cerita aku update kendian.


ni hobi baru aku.... hehehe best gak jd nelayan, dah lama nak wat, tp duk pendam dalam ati je... lokasi, tanjung kepah, sungai tiram, lekio le yob!!!


ni masa balik ujung tahun lepas... nga abe meri n seli. abe meri ni cikgu di Kuching... guano be semat dok amek gamba kut belake? hehehe


santai... lokasi, Tok Bali, pasir puteh


Shauqi seronok nak balik jumpe opah



menyambut TYT Sarawak di airport Kepala Batas.



2 Comments:

At 09 March, 2009 , Blogger adanz said...

yesss berjaya juga aku melawan kemalasan aku untuk update... hahahaha

 
At 13 March, 2009 , Blogger Home User said...

wakaka... ado jugok gambo aku weh.. Kerana seli aku turutkan... Adat besaing ble-ble layan boring duk kt umah.

Smart jugok aku wei.. aku nok masuk etek gambo aku kt kuching nih dalam blog aku.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home