Sunday, May 23, 2010

Lantak kau La!

Malam tadi, hari sebelumnya, jiran-jiran ajak buat bbq kecil-kecilan, spontannya jawabnya ya. Maka, malam tadi jadi la majlis ad-hoc. Kami dua tiga orang setuju untuk beli bahan dan proses bahan. jiran-jiran, dijemput juga, tapi biasala, ada datang dan ada yang tak datang.. yang tak datang tu alasannya pun macam-macam la... last minute la, segan la... ah lantak kau la! tak jemput tu alasan tak jemput, bila dah jemput pun tak mau. Kata seorang kawan, nak ajak makan macam nak ajak bergaduh!

hmmm itulah antara aktiviti di kejiranan kami bertujuan merapatkan lagi silaturrahim.


ini la muka-muka yang selalu turun bila ada keramaian

salah seorang dari penaja duk bersandar ke tiang

sebahagian dari ahli rukun tetangga

p/s- maaf gambar kurang jelas sebab bateri kamera weak, dan terpaksa guna kameran henpon cap ayam!

Labels: ,

4 Comments:

At 23 May, 2010 , Blogger ishaharom said...

betoi tu bro...
ajak mkn cam ajak begadoh...hahahah
ada aku tedengar yg alasan xleh kuar sbb dok tgk AF, xleh jenguk2 pe belaku kat luar umah dia...ini mcm puye orang pon ada ka..huh

 
At 28 May, 2010 , Blogger Mohd Khairudin said...

ambo mitak maaf la baru sapa dari kg, ambo drive masa balik td kejut ko anak gajoh di Grik..jd singgah di Sg. Petani makan kenyang2..cdg sapa tu angkat2 brg basah..pastu tdo.

 
At 29 May, 2010 , Blogger adanz said...

takdok hal din, hok tu kami faham la,

 
At 09 June, 2010 , Blogger en_me said...

kena panggil juliana banos nyanyi baru sumer nak datang nooook.. ekeke

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home