Thursday, August 6, 2009

kapkek dari lin

tepat jam 8.07 pagi, tret tret ada sms masuk, lin habaq ada kapkek special for me... huhuhuhu tp dah dekat tghari baru leh g ambik kat JPA. ermmmm yummy, sedap weh... sooooorgaa. dulu aku kalau tgk kek ni rasa mcm org monopaus, takdak napsu langsung! tp tatau la keramat dari mana dan aku pun x sedar sedari bila aku bole layan kek dan makhluk sama spesies dengannya mcm cupcake ni la n muffin etc.



sedap jugak la kek yg lin buat ni... dan aku rasa penambah dan punca segala kesedapan ialah apabila kapkek itu bertaraf pek percubaan! hahahahaha aku dah siap order ngan lin untuk wat besday babang bln ogos ni. lin tengkiu so much... muaaaaaaaaaaah, terima kasih daun keladi, kalau bole nak lagi, terima kasih daun palas, tak dapat den nak balas, tp balas ngan order pun ok gak kan? hehehehe





tu dia, punya la sedap sampai dah nak abis baru aku teringat nak snap, aku memang jenis rakus dan gelojoh kalau bab2 mentekedarah ni. so sapa2 yg rasa nak order bole konteki linmustaffa dari PTSS (lin, komisen promosi nanti kita kira lain ek)

dan option untuk peminat muffin or cupcake area ipoh, anda bole konteki chu diba, ni pun antara expert muffin n cupcake, otai dah ni. (chu, promosi baek punyer ni!!!!).

7 Comments:

At 06 August, 2009 , Blogger Zulkifli said...

saya paling suka kek FOC... kalu bini belanja lagi best...tapi syarat makan kat umah...he he he...macam kicap kipas udang...cap cap cap kicap kipas udang, lepas makan...

 
At 06 August, 2009 , Blogger adanz said...

lepas makan basuh pinggan ye bang! hak hak hak

 
At 06 August, 2009 , Blogger DaliaLiyana said...

la..mane isi kuih nyer...?? huhuh...
akak..nnt senang2 akak tgk gak blog dalia ttg pengguna ni...mmg menarik..
http://svr-penggunabijak.blogspot.com/

 
At 06 August, 2009 , Blogger adanz said...

akak? akak mana ni dalia?......

 
At 06 August, 2009 , Blogger dba4624 said...

huahahaha.tetibe ade org tuka jantina.;)

 
At 07 August, 2009 , Blogger cik fiz said...

kapkek tu mmg sedap kan...nyum3..

 
At 07 August, 2009 , Blogger cikgu jue said...

amboi2 akak baba, ibu wat kek tak penah puji pun.... mentg2 la tak g kursus....main taram je...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home